دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ

بهترین مطالب عاشقانه طنز جوک در دوستی ها

دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ

بهترین مطالب عاشقانه طنز جوک در دوستی ها

دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ-دانلود سریال-دانلود انیمیشن

  • ۰
  • ۰


دانلود رایگان DLC جدید بازی فوق العاده زیبای Assassins Creed III

Assassins Creed III The Tyranny of King Washington The Redemption DLC

Assassins Creed III The Tyranny of King Washington The Redemption DLC

بسته DLC بازی AC3 توسط کمپانی Ubisoft منتشر و توسط تیم RELOADED کرک و ریلیز شد.

در اقدامی تکاملی شرکت UBISoft داستان بازی Assassin’s Creed III را با کمک DLC های جدید کامل کرد. در داستان بازی شاهد این بودیم که Connor یعنی شخصیت اول بازی در انقلاب آمریکا در حال مبارزه با گروه های مختلفی می باشد.
.
هدف اصلی Connor که یکی از نوادگان Assassin ها است، یافتن و کشتن تمپلارهاست. اما در این میان بریتانیا برای تصرف آمریکا وارد خاک این کشور شده و جنگی بزرگ میان گروه های مختلف بر سر در دست گرفتن قدرت شکل گرفته است.
.
در مراحل بازی متوجه داستان شدیم و دیدیم که Connor به کمک George Washington رفته و به او در مقابله با دشمنان و بریتانیایی ها کمک شایانی کرد. در نسخه ی اورجینال بازی داستان به طوری پیش رفت که شما مطمئن شدید Washington از دوستان و حامیان شما است.

.

دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه…

اما در DLC جدید این بازی داستان چیز دیگری می باشد. در این DLC جورج واشنگتن ماهیت اصلی خود را نشان می دهد. داستان از آنجایی صورت می گیرد که پس از کمک های بسیار Connor برای نابودی دشمنان و پیروزی واشنگتن، جنگ تا حدودی به پایان می رسد. اما هدف واشنگتن آزادسازی آمریکا و کمک به مردم بومی نیست.
.
همانطور که از عنوان این DLC پیداست (The Tyranny of King Washington: Betrayal) یعنی ظلم پادشاه واشنگتن: خیانت، داستان حول محور خیانت واشنگتن به آمریکا و اهالی بومی آمریکا یعنی سرخ پوستان است.
.
Connor به زودی متوجه می شود که Washington یک خیانت کار بزرگ است و هدف او گرفتن قدرت و حکمرانی می باشد. واشنگتن مردم بومی و سرخ پوست ها را ننگ دانسته و با بی رحمی و ظلم آن ها را قتل عام می کند. حالا که خیال او از بابت انگلیسی ها و اروپایی و دشمنان دیگر راحت است، او هدف پادشاهی و سلطه گری را در سر می پروراند.
.
Connor که یکی از افراد بومی آمریکا است نیز جزو کسانی است که در لیست سیاه واشنگتن قرار دارند. Connor برای جلوگیری از اتفاقات بعدی و جلوگیری از به قدرت رسیدن واشنگتن تلاش می کند. Connor اهالی بومی را متحد کرده و برای پایان دادن به جنگ وارد عمل می شود.
.
Connor برای این که ثابت کند یکی از افراد بومی آمریکاست، این بار با لباس بومی و کلاهی از پوست گرگ ظاهر می شود. مثل نسخه ی اول بازی Assassin’s Creed ، در این بازی نیز سعی شده است به گونه ای خیانتی که به Assassin ها می شود نمایش داده شود. در نسخه ی اول بازی استاد Altair به او خیانت می کند و در این نسخه، واشنگتن که از دوستان اصلی Connor بود به او خیانت می کند.
.
این خیانت در نسخه ی دوم بازی با شخصیت Ezio Auditore نیز دیده می شود. خائنی که به اتزیو و خانواده ی او خیانت می کند از دوستان نزدیک پدرش بود و با جاسوسی و در نهایت دستگیری و قتل پدر و برادران اتزیو خیانت بزرگی به او و خانواده اش می کند.
.
UBISoft به خوبی می داند که شخصیت این بازی ها همواره داغدار و خیانت دیده اند و این دقیقاً همان چیزی است که یک بازیکن را مشتاقانه برای انتقام گرفتن شخصیت اصلی داستان همراهی می کند.
.
در دی ال سی The Tyranny of King Washington چندین امکان جدید اضافه شده است. برای مثال می توانید به جز Eagle Vision از قدرتی به نام Power of the Wolf نیز استفاده کنید. در این حالت می توانید نامرئی شده و از میان دشمنان عبور کنید.
.
The Tyranny of King Washington: Betrayal دومین قسمت از DLC های بازی AC3 می باشد که برای نصب نیاز به آپدیت Assassins Creed III Update v1.05 دارد.

دانلود از سرور ExpressLeech

دانلود دانلود دانلود

پارت 1 با حجم 900 مگابایت | پارت 2 با حجم 900 مگابایت | پارت 3 با حجم 42 مگابایت

=====================================

دانلود از سرور Uploadboy

Download Download


  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • moein122 asgary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی