دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ

بهترین مطالب عاشقانه طنز جوک در دوستی ها

دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ

بهترین مطالب عاشقانه طنز جوک در دوستی ها

دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ-دانلود سریال-دانلود انیمیشن

  • ۰
  • ۰


بازی فکری فوق العاده برای تقویت ذهن با نام چوب کبریت Matchstick Puzzle

مخصوص گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید

دانلود بازی فکری چوب کبریت Matchstick Puzzle

این بازی در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است چرا که با استفاده از آن می توانید سلول های مغزی را وادار به فعالیت بیشتر کنید.

سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی کامل فعالیت کند. اما امواج مزاحم و افکار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند که ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند.

تقویت حافظه و ذهن

چاره کار، تحریک مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار کنید. زبان مغز امواج مغزی است. وقتی انسان در حالت مطالعه و تمرکز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می کند. اگر ابزاری وجود داشته باشد که امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمرکز عالی را دوباره بازسازی کند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا که امواج به او چنین فرمانی را می دهند.

دانلود بازی فکری چوب کبریت Matchstick Puzzle

بازی Matchstick Puzzle همان نرم افزار جادویی است که استدلال فکری شما را به چالش می کشاند. در واقع مغز را تحریک می کند و واودار می سازد که در حالت فوق هشیاری ثابت بماند.در واقع سلول های مغزی شما را وادار به فعالیت بیشتر می کند. شما در این بازی با دقت چوب کبریت ها را حرکت می دهید تا هر پازل را بر طبق توضیحات و مدل تعیین شده همان پازل حل کنید. این پازل های پیچیده به شما کمک می کند تا هوش و تفکر تحلیلی خود را تقویت کنید. اگر در حل هر یک از پازل ها به مشکل برخوردید، می توانید از کمک یا Hint استفاده کنید.

دانلود

حجم: 27 مگابایت

قابل اجرا در اندروید 1.6 به بالا


  • ۹۶/۰۲/۰۵
  • moein122 asgary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی