دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ

بهترین مطالب عاشقانه طنز جوک در دوستی ها

دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ

بهترین مطالب عاشقانه طنز جوک در دوستی ها

دوستی ها-دانلود فیلم-دانلود اهنگ-دانلود سریال-دانلود انیمیشن

  • ۰
  • ۰


دانلود گل های تیم استقلال به الشباب امارات در جام باشگاه های آسیا

این بازی با نتیجه 4 – 2 به سود استقلال به خاتمه رسید

 Farhad-Majidi

دیدار تیم‌های الشباب امارات و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الشباب به پایان رسیده بود اما این مسابقه در نهایت با پیروزی4 بر 2 استقلال به پایان رسید.

 آبی پوشان هرچند در نیمه اول با گل دقایق پایانی شکست خوردند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند از موقعیت هایی که ایجاد کردند نهایت استفاده را ببرند و در نهایت به پیروزی برسند. این پیروزی خیال استقلال را تا حدود زیادی راحت کرد تا در دیدار برگشت استرس چندانی نداشته باشند.

.

 گل‌های الشباب را هنریکه لوئیز در دقیقه 2+45  و برونو داسیلوا  83به ثمر رساند. ساموئل 55، جواد نکونام 73 ،فرهاد مجیدی 79 و خسرو حیدری 89، 4 بار برای استقلال گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده نیشی‌مورا از کشور ژاپن بود. وی به علی حمودی، فرزاد حاتمی و ساموئل از استقلال ، لوئیز  و سامی از الشباب امارات کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری،‌ امیر حسین صادقی، علی حمودی (46 حنیف عمران زاده)، هاشم بیگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور (74 فرزاد حاتمی)، فرهاد مجیدی (90، آرش برهانی) به میدان رفت.

بازیکنان استقلال یک ساعت قبل از بازی برای گرم کردن وارد زمین شده اند. ترکیب اصلی، با همان نفرات قابل پیش بینی بسته شده. رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، ساموئل، نکونام، جباری،سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی، حمودی.

حدود ٢ هزار إیرانی در جایگاه همیشگی إیرانی ها در ورزشگاههای اماراتی حضور دارند و پرشور استقلال را تشویق می کنند. البته نیم ساعت قبل از بازی الشبابیها با بلندگو وارد عمل شدند و صدای إیرانی ها را به حاشیه بردند. البته إیرانی ها که تعدادشان کمتر از تماشاگران تیم میزبان نیست، کم نیاورده اند ولی صدای بلندگو و ریتم عربی اش ناجور بالاست!

نکته جالب در گرم کردن یک ساعته‌ی استقلال، حضور میثم بأئو در زمین بود. بأئو با آی دی کارت و لباس تیمی، از داخل زمین تمرین ١١ نفر اصلی را تماشا کرد و با مربی ها، بوستانی و عالمی و نوشادی یکسره مشغول بحث بود.

همسر و دختر امیر قلعه نویی در وی آی پی بازی را تماشا می کنند. مهدی تاج هم به همراه علی فتح الله زاده، در قسمت ویژه نشسته اند.

ورزشگاه زیبا اما خالی است. هوا هم برای یک مسابقه فوتبال فوق العاده است. استقلالی ها خوش موقع به دبی آمده اند.

یکی از خوانندگان لس آنجلسی هم در وی آی پی حضور دارد. او سالهای سال است که فوتبال را جدی تعقیب می کند.

حنیف عمران زاده در دقیقه ٣٣ از روی نیکمت استقلال بلند شد و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. مشخص نیست او جای کدام بازیکن به زمین خواد آمد.

مشوقین پاکار الشباب حداکثر سی نفرند اما بلندگو و أر کستر لیدر اصلی جای همه کار می کند. به خصوص که او یکسره می خواند.

بعد از تکل خطرناک سیاوش اکبرپور، قلعه نویی از کنار زمین به او تذکر جدی داد.

با گل ساموئل قسمت إیرانی ورزشگاه به آسمان رفت. به جز این نیمکت استقلال هم جشن مفصلی در فاصله دور از حلقه شادی بازیکنان گرفت. شادی خانواده سرمربی استقلال و همسر مجتبی جباری که در ورزشگاه حضور دارد هم دیدنی بود.

هاشم بیگ زاده بعد از دریبل دو مدافع الشباب در حرکتی عجیب توپ را به بدن نفر سوم کوبید تا به محض برگشت مورد لطف قلعه نویی قرار بگیرد.

شبابی ها بعد از خوردن گل، به هیچ وجه از تشویق ها کم نکرده اند. هواداران إیرانی هم با شدت و حرارت استقلال را تشویق می کنند.

مصدومیت عمران زاده فرصتی برای مرور تاکتیکها بود. مجیدی و نکونام و بعد مجیدی – قلعه نویی، جباری اکبرپور و بقیه. نتیجه این تایم أوت یک موقعیت گل برای استقلال است.

با به ثمر رسیدن گل دوم قلعه نویی حاتمی را جانشین اکبرپور کرد. او قبل از ورود فرزاد به زمین به او تأکید کرد مدافعان شباب را اصطلاحا جربدهد! او که آرام و شارژ بود اکبرپور را هم وقت خروج از زمین شدید تحویل گرفت.

حرص و جوش بخشی از حرفه قلعه نویی است. او در یک صحنه بعد از توپ سیخ کردن بیگ زاده در محوطه خودی، با فریاد از او خواست کار راحت تر را که بازی رو به جلو و روی زمین است انجام بدهد. همین طور فرزاد حاتمی که با فریاد قلعه نویی در جای خودش قرار گرفت.

فرهاد مجیدی بعد از گل همه را کنار زد و خود را به پشت دروازه شباب رساند و مقابل پله های جایگاه برادرش فرزاد را در آغوش گرفت. این لحظه ای بود که ایرانی ها فریاد می زدند سه تایی هاش.

با گل سوم استقلال نیمه عربی ورزشگاه خاموش شد و بلندگوی گوشخراش به مرخصی رفت. البته این سکوت با گل دوم شباب دوباره شکست و آقای بلندگو بازگشت!

اگر یک عکاس دوربین را روی قلعه نویی میکاشت، جایزه سال را می گرفت.

گل تماشایی خسرو حیدری کار را تمام کرد. حالا می شود استقلال را در بین ٨ تیم نهایی دید. با این گل شبابی ها شروع به ترک ورزشگاه کردند.

برای دانلود گل های هر کدام از بازیکنان روی عکس ها کلیک کنید


  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • moein122 asgary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی